Instagram w biznesie

Instagram w biznesie

Program:

MODUŁ 1 Biznesowe wykorzystanie mediów społecznościowych- trendy w Polsce - trendy na świecie- dostępne kanały społecznościowe i różnice między nimi- case study - jak to robią najlepsi
MODUŁ 2 Zarządzanie kontem na Instagramie- aktualne zmiany w algorytmie- konto prywatne czy biznesowe?- niezbędne ustawienia konta- analiza statystyk konta biznesowego
MODUŁ 3 Komunikacja na Instagramie- zasady używania hashtagów- shadowban - kiedy się pojawia- posty, które angażują- video na Instagramie - programy do planowania postów
MODUŁ 4 Jak wykorzystać InstaStory - czym jest InstaStory - jak tworzyć dobre InstaStory - jak angażować odbiorców i docierać do nowych osób - jak tworzyć wyróżnione InstaStories - transmisje na żywo
MODUŁ 5 Podstawy reklamy na Instagramie- dostępne formy reklamy- elementy graficzne wykorzystywane w reklamie
MODUŁ 6 Tworzenie spójnych elementów graficznych - piękny profil na Instagramie- zasady tworzenia spójnych elementów graficznych- programy do tworzenia grafik dostępne online- programy do tworzenia video dostępne online- case study - jak to robią najlepsi
MODUŁ 7 Zarządzanie sytuacją kryzysową na Instagramie- kiedy mamy do czynienia z sytuacją kryzysową- jak poradzić sobie z kryzysem- przykłady nieprawidłowych działań kryzysowych- case study - jak to robią najlepsi
MODUŁ 8 Analiza działań na Instagramie- statystyki fanpage’a- monitoring mediów i dostępne narzędzia do monitorowania

Metody prowadzenia zajęć:

Szkolenie składa się z części wykładowej (prezentacja multimedialna) oraz warsztatowej, podczas której uczestnicy ćwiczą zdobytą wiedzę.

Forma szkolenia: warsztaty - case study - wykład multimedialny

Cele:

Celem szkolenia jest pokazanie możliwości biznesowych, jakie daje prowadzenie konta na Instagramie. Podczas szkolenia uczestnik zapoznaje się z najnowszymi zmianami dotyczącymi Instagrama, działania jego algorytmów i zasad komunikacji z klientami. Uczestnik uczy się podstaw reklamy, dzięki której będzie mógł lepiej trafić do swoich obecnych i potencjalnych klientów.

Adresaci:

Szkolenie przeznaczone jest dla właścicieli firm, przedsiębiorców, specjalistów odpowiedzialnych za działania w mediach społecznościowych praz dla freelancerów i pracowników agencji PR.

Efekty szkoleniowe:

Po szkoleniu uczestnik będzie potrafił w sposób efektywny prowadzić konto na Instagramie, komunikować się ze swoją społecznością oraz tworzyć reklamy skierowane do potencjalnych klientów.

Świadectwo kwalifikacyjne:

Zaświadczenie uczestnictwa w kursie wystawiane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy.

Formalności i zgłoszenie:

- zgłoszenia można dokonać w biurze Kolegium w Inowrocławiu lub wypełniając formularz zgłoszeniowy
- podpisanie umowy o szkolenie.

Termin:

- liczba godzin: 6
- tryb weekendowy

Koszt: 805 zł

Aktualności

KONTAKT

Kolegium Nauk Społecznych
Wyższej Szkoły Gospodarki w Bydgoszczy
Ul. Świętokrzyska 6
88-100 Inowrocław

Newsletter

Bądź na bieżąco i otrzymuj najnowsze informacje

PARTNERZY WSPÓLNIE TWORZYMY JAKOŚĆ

  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • LOGON SA
  • Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz SA Holding
  • BZWBK
  • Mobica
  • PIT
  • Sunrise System
  • Pracuj.pl
  • Rewital
  • Eurodesk
© 2024 Wyższa Szkoła Gospodarki